Условия доставки
Ми робимо доставку по всій території України.- По м.Суми: Доставка - 300 грн. Виїзд за межі міста – 20 грн/км
- Самовивіз зі складу:
Будні дні - пн-пт 09.00 - 18.00
По Україні: (уточнюйте у менеджера) - Транспортною компанією за Вашим вибором (Нова Пошта, Інтайм, Делівері). Оплата за тарифами перевізника.
Важливо! Відповідальність за доставку і збереження товару, лягає на транспортну компанію.
Мегастиль піклується про кожного з вас, пропонуючи різні способи оплати при замовлені і в момент його отримання. Завдяки такому різноманіттю ви можете бути впевнені в безпеці онлайн-шопінгу. Вибирайте зручний спосіб оплати і доставки та економте свій час!
1. Оплата на карту. Власники карт можуть повністю оплатити замовлення в момент його оформлення. Даний варіант оплати дозволить заощадити час при отриманні посилки. Вам потрібно буде просто забрати замовлення на відділенні або за адресою доставки , попередньо надавши документ, що підтверджує особу одержувача.
2. Післясплата на відділенні . Ви можете замовити товар зі зворотнім платежем, перевірити його при отриманні, а потім сплатити його вартість. Збір замовлення формується після внесення передоплати або повної оплати замовлення. Мінімальна передплата – 30% від загальної вартості замовлення. Решту суми можна сплатити при отриманні товару післяплатою (тільки при доставці Новою Поштою). При оформленні замовлення вам потрібно вказати варіант доставки (кур’єром або на відділення), обравши одне із запропонованих вантажних відділень.
3. Оплата на розрахунковий рахунок.
При оплаті безпосередньо з рахунку на рахунок, ви невикористовуєте додаткові прошарки peer to peer, які за свої послуги беруть з Вас додаткову комісію.
4. Вартість доставки розраховується залежно від обсягу посилки. Розрахувати приблизну вартість доставки в ваш населений пункт, ви можете самостійно, на сайтах транспортних компаній. Нова пошта (www.novaposhta.ua), Делівері (www.delivery-auto.com), Ін-Тайм (www.intime.ua).
При відсутності на складі обраного найменування або необхідного обсягу, співробітники компанії обов'язково повідомлять Вам про це і запропонують можливу заміну.
Важливо
ПРИ ОТРИМАННЯ ТОВАРУ Покупець зобов'язаний оглянути товар і підписати видаткову накладну. Претензії до зовнішнього вигляду і механічних пошкоджень (не стосується заводських дефектів). Ви можете пред'явити тільки під час передачі Вам товару продавцем. Посилання на те, що Покупець не оглянув товар (або погано оглянув), що квапив водій, погане освітлення, забруднений товар та ін. Причини - не є підставою для повернення або обміну товару після від'їзду водія.
Послуги монтажу
Всю інформацію про послуги монтажу Ви можете знайти в окремому розділі ПОСЛУГИ.
Приємних Вам покупок!
Ми надаємо готове рішення «під ключ» - робота з клієнтом не закінчується для нас в момент відвантаження товару або після виконання монтажних робіт. Сервісна служба готова допомогти у вирішенні будь-яких виникаючих у Вас питань, як протягом терміну гарантійного обслуговування, так і після його закінчення.